TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 7 Disember 2011

02 Disember 2011

Cite dah basi nak di ceritakan semula.
Hehehe tidak mengapakah??

Boleh aje lah kan..

Jumaat lepas sebelum pergi kerja aku
bersinggah ke Post Office ..
Sebelum sampai PO tu ada penggilan dari En.Boss.

Then aku pun jawab panggilan tersebut.
Lepas tu aku terus letak Hpon tu atas kain,
Al-maklum lah tengah drive kot.

Sampai je PO tu aku pun mati enjin keta
amik kunci keta, beg tangan terus keluar.

Sumpahh memang tak terasa ada benda jatuh ke apa ke..

Tak lah lama sangat kot dalam PO tu,
dah selesai urusan aku terus gerak balik opis.
Memang tak check la hpon tu dalam beg sebab tak berbunyi kan.

Aku parking, pastu terus naik opis.
Sampai opis dan dan cari hpon lah kan..
Cari punye cari dalam hbeg tak ada okeys!!!

Dok aku bercakap sorang2
"agaknya tertinggal dalam keta lah kot"
ayat sedapkan hati weii...gitu la..

Pastu aku kena wat kerja luar pulak,
nasib kena bawa budak2  Praktikal sekali.
Masuk je dalam keta,
menggelabah cari hpon tak ada!!
paham tak ada!!!

Last-last soh Jue wat call,
memang tak dapat..
Terus cari kot terjatuh ke kan.

Memang tak ada,
call pon dah tak dapat..

Aku pun pergi la cari semula kat PO tu, kakak tu kata tak ada dik..
Arghhh aku sadiss weii..
Aku nangess..
Pilu sangat hati ni...

Nakkkk tipon ituuuu!!

Buat kengkawan yang terasa ada hantaq mesej kat aku maaf la.
Wat sementara ini aku tak pakai fon lagi..

Trauma huhuhu..


Wahai manusia yang terjumpa itu,
pelisss laa pulangkan kat aku semula..
Biarpun telipon tu ko nampak murah,(tapi bg aku mahal gak)
ianya sangat berharga okeys...

untuk awak:
Maafkan saya, sy tak sengaja hilangkannya..
=( sob..sob..sob

2 ulasan:

  1. sob3..
    kesiannye..
    xpe2..
    nnt bli baru..
    kayooooo...

    BalasPadam
  2. hahaha kayo bona kan..kayap adola..meh la pjm hpon kor...ley??

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...