TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Sabtu, 17 Disember 2011

Morning


Selamat pagi semua..

Today is Saturday..

So ape plan korang sume..

Today....

Haku....

Nak pi jalan2 ngan this my En. Sayang..

Toinkkk..

Sayang la sangat....

Rasa cam tengok Ombak rindu..

Ade lagi tak kat wayang???

Kalo xde kang tengok la cite apa yang ade..

opss...hehe..

ce korang g tau ape menariknya

oMBAK RINDU 

ni!!!

sebab aaron berlakon ke???
majoriti kengkawan aku kate gitu...\

toinkkk





akhirnya

Toink....

Selamat malam..

Sekang mata nak update / memperbahrui entry supaya nampak menarik sikit..

Sekian dok hadap depan lappy ni...

jeng..jeng...

Hasilan yang tidak seberapa....

Percubaan Pertama

Itulah hasilannya...

Maka dengan serba kekurangan dan kecetekan ilmu berblog

Aku mencuba...

Sesapa kengkawan yang boleh ajar penambahan untuk entry aku ini..

Dialu-alu kan...

Terima kasih pada yang sudi mengajar..


Ok laa nak tidur..

Puas hati dengan usaha sendiri...

Mau tidur...

Jom masuk tidur.....


Samat malam...

RAMADHAN 2019

Ramadhan ke-2   Alhamdulillah masih menikmati ramadhan untuk tahun ini, semoga dengan kedatangan ramadhan tahun ini membolehkan kita le...