TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 11 Januari 2012

Faizal Tahir Ucap Selamat Malam

Dikesempatan ini CikFi nak wish

Selamat Malam Kat Semua Yang sedang berblogger.

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang
Woooo...
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Selamat malam
Tidurlah sayangku

Lirik  Selamat Malam -  Faizal Tahir


4 ulasan:

  1. selamat mlm dah lepas.. nak wish selamat tgh hari sayang..hehehehe...

    BalasPadam
  2. cekbolat ; =)


    c.moon ; kah kah kah... baeklah samat makan ...

    BalasPadam
  3. http://bicarahatimoon.blogspot.com/2011/01/tutorial-masukkan-iklan-nuffnang.html

    Nuffnang tu pengiklan.. mmg ada untungnya kalau kita guna nuffnang..letak kat blog..

    kalau nak tau cara nak letak nuffnang kat blog.. klik laa link yg moon bagi tu.. bleh follow.. situ..

    *ingat..jgn suka klik iklan kat blog diri sendiri yerkk.. dah kira fraud.. sia2 je nanti duit yg kita kumpul tu...

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...