TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Sabtu, 7 Januari 2012

Gol!

Samat malam kengkawan. Malam minggu kan, pe korang buat ek? Skang ni aku tengah hadap tv1 tengok bola Kelantan vs Negeri Sembilan bersama keluarga. Harus lah kitorang sokong n9 kan. Keh keh keh.. Korang sokong mane lak? Tapi aku suka sangat tengak Khairul che fahmi jadi keeper. So takat ni dah seri 1_1. Harap lah sangat n9 menang. Darah tumpah darah den tu.

Jom reramai sokong n9 okeh! Jangan bazirkan masa ke tempat yang tak berfaedah ye kengkawan. Marilah kita berhujung minggu bersama keluarga dengan xtvt berfaedah.


Selamat berhujung minggu ♀♂


K bai...

4 ulasan:

  1. oo..layan bola yerk..

    moon akan layan kalau ada geng reramai yg tgk..

    kebetulan..ari sabtu,..dok sorang2 kat umah.. so..layan citer omputeh je laa.. xtgk pon bola.. nak plak klu kelantan..lg laa xlayan..hehe

    BalasPadam
  2. tak minat bola..:)
    jom join segmen..

    BalasPadam
  3. cik moon ; layan sebab sefamily dah hadap depan tv tgok bola..kene jgk layan hehe

    BalasPadam
  4. cik arra ; skali skale xpe keh keh..segmen?

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...