Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 26 Januari 2012

Kerana kau

Salam dan selamat pagi.
Lama aku dah tak hapdet blog nih.
Memang bizi body sampai tak terhapdet.
Lepas tu disambung pulak dengan cuti CNY.
Sepanjang cuti aku berada kat kampung melayan kerenah anak-anak buah.

Memang best gile bile ada anak buah yang dah cerdik merdik ni oi.
Kalau dorang tuh dengar cakap aku memang selamat.
Kalau yang dok lawan cakap aku tu pulak ha lagi kau selamat.
Aku sebagai Makcu yang terbongsu yang tak kawen lagi yang memang akan melayan korang yang bernama anak buah macam korang.


Kat rumah aku tu ade 2 ekor arnab.
Sekor jantan (Puteh) dan sekor lagi betine (Yaya)
Agak lawak tak nama Yaya tuh??
Nak tau kenapa nama Yaya??
Sebab pengaruh cite Boboiboy.

Bangun je pagi dengan tak basuh muke lagi terus hadap Arnab,
Pepagi jugak aku dok jerit macam orang gile,
Dengan Ibu die memang lagi tak makan saman,
Aku pun amik alih tugas lah,
Suruh mandi bagai pun susah.

Ade sekali tu tetibe terlepas sekor arnab tu pulak,
Puas nak menangkap pulak,
Ade ke patut die nak wat bulu arnab tu jadik pacak,
Sakit je hati aku tengok,

Kalau arnab tu mati pun aku gase die mati kekenyangan,
Jap-jap dorang anta bagi kangkung,
Habes je cecepat pi topup balik kangkung tuh,
Sampai makan tengahari pun nak kena jerit masuk rumah makan,

Bila malam pulak dok bodek aku mintak main game,
Game kat laptop aku lah, kat mana lagi,
Kat henpon tak dapek lah nak nolong,
siap gaduh-gaduh amik turn,
Yang mana dengar cakap aku dapat lah men game lame sikit.
Yang kureng dengar cakap aku dapat men sikit je la.

Tapi happy bila anak buah ada.
Sebab tak sunyi cam selalu.
Boleh menyakat dorang memalam.



K tu je nak cite...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...