TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Khamis, 5 Januari 2012

Petang Sudah

Lama pulak hadap pc ni.

Dari pagi aku hadap sampai ke petang ni.

Mungkin smapai ke-tua kau hadap pc.

Hahaha..

Kalau menunggu petang memang rasa lambat.

Kalau tak tunggu petang tak rasa lambat.

Hari ini aku gase lama sangat nak tunggu petang.

Tunggu waktu nak checkout dari Office ini.

Tadi aku dok blogwalk..

 Pergh Entry deorang best belaka.

Ade jer ayat deorang nak cerita kan.

Harus lah erk, sebab dah nama Blogger kan..

Hehehe ...

Aku tak tau nak berkisah ape tu yang xde ayat nak wat entry ni..

Semenjak aku follow Blog Ben Ashaari aku makin suke dan suke baca dia punye entry.

Setiap hari ada jer entry yang dia buat.

Banyak blogger yang kata Abg Ben ni sifu, cikgu.

Tapi memang best baca entry dia.

Semoga Abg Ben berjaya.. Chayokkk chayok  ...hehe

Ben Ashaari

Banyak unsur-unsur nasihat jugak.

So boleh jadikan teladan dan panduan.


k Baiiii..................

2 ulasan:

  1. abg ben mmg best pun..tak sombong lak tu.

    BalasPadam
  2. zoey zau yah : baru je follow die..best baca blog die...blog awk pon best jugak..byk blaja cmner nk pkai selendang keh keh...

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...