Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 3 Februari 2012

JPJ

Ape ntah mata ni macam nak lelap jer.

Tolong...tolong...

Acah jer, ley kawal lagi mata nih..

Kalo ngantuk ley je nak kunyah-kunyah itu ini, tapi bab aku berpuasa ganti so layan je mata nih.

Tengok jer orang kunyah itu ini.

Eh ni dah lari topik lak.
Errrr ape lah, tetibe lupa plaks topik aku nak citer.

Tadi aku kua pi Bank pi bayaq ape yang patut.
Otway aku ..(terus terhenti menulis sebab kepala aku sangat sakit time nih iaitu semalam)



..................................................................................................................................

Sambung cite yang aku tak habeskan..

Otway aku balik dari bank , nampak sebijik pacuan 4 roda wane oren.

Sambil dok hon..hon...

Pastu ngatkan bomba ke ape..

So sebab aku kat tafik light merah, wajib berhenti, aku tengok jela..

PAcuan 4 roda tersebut adalah Jpj (Jabatan Pengangkutan Jalan)

Jpj tersebut terus mengfollow motor EX5 kalo xsilap.

Si motor tu wat dek, terus masuk Petrol Pump ( Nak ngelak kot )

Jpj tu terus berhenti kat sebelah motor tu (Penunggang tuh dah angkat  sit )
Jpj tu panggil penunggang tuh mintak lesen.

Pastu lama gak lah..

Tafik light hijo dah, aku g 7E dekat tepi petrol pump tuh,

Aku kuar je nengok Jpj tu baru bla..



............................................................................................

Kepada pemandu, pembonceng, penunggang

sila patuhi undang-undang...

Dan hargailah nyawa anda....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...