TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 27 Februari 2012

Kelip-Kelip Kiri

Tq Encik Google


Apesal pelik je eh.

Apesal kelopak mata kiri aku ni dok kelip-kelip??

Tetibe hari ini pulak??

Ape eh petanda yang korang tau, kalo kelopak mata kiri ni kelip-kelip?

Risau jugak aku ni memikirkan.


....................................................................................................

Ya Allah andai perkara yang baik itu Kau tunjukkan,
Andai perkara yang buruk itu kau jauhkan lah.

11 ulasan:

  1. papa mifz ; opsss/....tak lah

    BalasPadam
  2. mata kiri kelip2?... hurmmm...
    ejam pun takleh nak kelip mata kiri.. ehehe..mata kanan boleh.. :)

    BalasPadam
  3. doa harap jauhkan musibah yer

    BalasPadam
  4. saya mata belah kanan..
    kenapa eh? hoho

    BalasPadam
  5. hm terkejut kot..hehehhehe ;D

    BalasPadam
  6. kurang vitamin tu yg kelip2 tu

    BalasPadam
  7. hmm ada org jauh nak jumpa ke?? hehe

    BalasPadam
  8. c.moon : hehehe org mane nak jumpe tu, mcm jauh sgt plak ek..ke cik moon nak jumpe saye??


    dyabunga : kureng vitamin D kot ahakzz


    lisa : tejuttt boboii huhu..

    Teenager Housemaid : tu tanda mata duetan kot huhuhu (gurauan)


    Liza Razak : mudahan jauh segala keburukan..amin tq.


    Ejam : ni bukan sesuke kelip, die kelip2 sendiri..hahaha

    BalasPadam
  9. haha..cikmoon blom terlintas nak dtg melaka dlm masa terdekat.. so lambat lg nak dapat jumpa cikfi.. hehehe

    BalasPadam
  10. c.moon; hahaha...apesal plak tak terlintas...cpt2 la terlints ley jupe kan huhu

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...