TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 27 Februari 2012

Kelip-Kelip Kiri

Tq Encik Google


Apesal pelik je eh.

Apesal kelopak mata kiri aku ni dok kelip-kelip??

Tetibe hari ini pulak??

Ape eh petanda yang korang tau, kalo kelopak mata kiri ni kelip-kelip?

Risau jugak aku ni memikirkan.


....................................................................................................

Ya Allah andai perkara yang baik itu Kau tunjukkan,
Andai perkara yang buruk itu kau jauhkan lah.

11 ulasan:

  1. papa mifz ; opsss/....tak lah

    BalasPadam
  2. mata kiri kelip2?... hurmmm...
    ejam pun takleh nak kelip mata kiri.. ehehe..mata kanan boleh.. :)

    BalasPadam
  3. doa harap jauhkan musibah yer

    BalasPadam
  4. saya mata belah kanan..
    kenapa eh? hoho

    BalasPadam
  5. hm terkejut kot..hehehhehe ;D

    BalasPadam
  6. kurang vitamin tu yg kelip2 tu

    BalasPadam
  7. hmm ada org jauh nak jumpa ke?? hehe

    BalasPadam
  8. c.moon : hehehe org mane nak jumpe tu, mcm jauh sgt plak ek..ke cik moon nak jumpe saye??


    dyabunga : kureng vitamin D kot ahakzz


    lisa : tejuttt boboii huhu..

    Teenager Housemaid : tu tanda mata duetan kot huhuhu (gurauan)


    Liza Razak : mudahan jauh segala keburukan..amin tq.


    Ejam : ni bukan sesuke kelip, die kelip2 sendiri..hahaha

    BalasPadam
  9. haha..cikmoon blom terlintas nak dtg melaka dlm masa terdekat.. so lambat lg nak dapat jumpa cikfi.. hehehe

    BalasPadam
  10. c.moon; hahaha...apesal plak tak terlintas...cpt2 la terlints ley jupe kan huhu

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...