Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 8 Februari 2012

SELESAI??

Agak bosan hadap ketas-ketas kat meja nih.
Jadik saje nak hapdet (saje?? tak ahh gedikss jer haha)

Bila dah lama cuti, mood nak buat keje tu memang semacam harem jer.
Kepala dok melayang kat kampong.
Padahal baru jer jumpa mak ayah semalam, tu pun dorang datang sini.
Semalam ayah n mak datang sini atas urusan peribadi.
So urusan tu dah semakin selesai.

Memang terlalu gembira sebab semuanya dah selesai tinggal untuk dikursuskan saje.
(Maksudnya untuk diceramahkan oleh yang berkenaan)

Tadi aku dah faks ape yang patut n semacam dah lengkap dokumen yang
semalam tak lengkap.
So orang tu cakap kalo ade yang tak lengkap lagik, dia akan call.
Tapi aku gase memang sumer dah lengkap!!

Yang sebenarnya benda yang tak lengkap tu, yang aku kena faks semula tadi
benda tu sume aku dah lampirkan kat orang yang uruskan urusan tersebut.
Alih-alih dia kol mintak itu ini ( hangin tak kau?? )

Dah tu pulak benda yang di mintak memang tade kat tangan aku masa tu.
Dan-dan nak soh aku faks, email bagai.
Len kali tolong lah simpan bende yang ko gase agak penting baik-baik.
Ini tidak, tekocoh - kocoh carik sane sini alih-alih ko nak salahkan orang.
Padahal ko dah amik, dah simpan!!

Aku memang tak ley bla ngan orang yang ikot kepala macam tu. ( Tetibe presure lak)
So sebab malas nak bebising aku faks kan semula hari ini.

Lepas tu pulak ley plak ko plan itu ini tanpa pikir org len.
Huh aku memang nak hangen jer.
Ko xley ke pikir keadaan orang, situasi org, ragam org, kepala org.
Padahal ko pun tau camner kan.
Lagikk ko wat planning ko sendirik.
Tolonglah ubah sikit Queen/King Control tuh weii .

Lepaih tu semua benda/perkara nak hekot kepala ko je pulak.
Ikotkan hati memang makan dalam jer.
Bukan makan dalam makan jantung skalikk.

Harap ko berubah lah.
Aku pun tak lah kate aku baek kan..
So sesamee ubah k.





.....................................................................................................
















Tak kena tajuk ..
motip : merepek / merapu / meraban.
Tah pape tah aku type.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...