Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 28 Februari 2012

TAK DAPAT BEZA KE?

GOOGLE !!!

Selamat tengahari sumerrrr??

Today mood aku macam bingai sikit..

Ko tak paham bahasa ke ape?

Kan aku dah kate kat ko, ape ape hal urusan kat opis jelah.

Tak payah la nak semak-semak carik aku kat umah bagai, telefon aku time magrib, tengah malam!

Ko ni memang spesis tak faham bahasa!

Pastu ko mesej nak datang rumah anta Dokumen.

Memang aku nak layan ko jelah.

Macam aku ni tak de keje lain pulak.

Dulu boleh je ko berurusan dengan bos aku kat pejabat.

Skang ko nak senang lenang, ko nak men pas-pas je kan!!

Boss aku pun dah pesan, ko sendiri mau ingat lah!

Dah lah ko tu laki-laki, ko nak datang anta dokumen tu malam!

Aku ni dah lah menumpang rumah abang!

Adoii aii, bukan xde jiran tetangga dan anak tangga kan!

Ko pun da ada anak bini, takkan ko tak ley nak pikiqqqqq..

Kalau dah rasa aku tak jawab, tak balas sms ko, apesalahnyer ko pegi je jumpa boss aku tu!!

Haa... padan ngan muke ko lah kan!

Tolang la beza kan hal kerja dekat tempat kerja.

Susah jugak dapat pelanggan cam nih!

Cam tu bek tak payah ada opis kalo nak pas itu ini kat rumah kan??

Bukan sekali dah banyak kekali dah!

Tolong lah paham..paham...dan paham!!

Time aku kat rumah tak payah lah kacau, time kat opis ko nak kol ikot suke ko lah.

Rimass aku macam nih tahuuu!!!

Sudahnyerr sampai skang aku wat dekk je ngan ko punye call/sms kat nset aku ni.

Asal telepon opis bunyik pon aku wat dek, lantak lah.


Tolong la paham !!!
Memang nak hanginnn je.





.....................................................................................

p/s : Disini aku tekankan, bukan sebab ngorat ke hape okey.  Tu memang tak termasuk senarai, tapi sebab aku tak suka bila masa aku kat rumah ada gangguan.  Malas nak pikir kerja, melainkan kalo bos aku yang tipon. 



Sekian sekadar luahan >_<

8 ulasan:

  1. uish. marahnye CIk Fi kita sorang ni... dah2... jum g makan cake kat secret recipe... boleh reda kan kemarahan.. :)

    BalasPadam
  2. nak minum ice blended x.. ner taw cair cket... spe yg wat ni mah nk debuk cket..

    BalasPadam
  3. ejam ; kamu belanjer okey?haha


    aku HaniAsyira : debuk kasi kuat2 ae

    BalasPadam
  4. sabar ye cik fi... ^^ :D ambil wuduk bila marah.. ehhehe.. ^^'

    BalasPadam
  5. tak mau lah marh2...dya takut dah ngn cik fi...huhu

    BalasPadam
  6. AiSyA LiEzA : baeklah skg da redaa sikit ^_^



    dyabunga : huhuhu takut ker??tak grg lah...tunjuk grg je nih huhu

    BalasPadam
  7. eee xsukanya org camtu....

    kalo moon mau tension gak tu huhu

    BalasPadam
  8. c.moon; tau xper...geram je ht ni

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...