TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Ahad, 18 Mac 2012

BW & GuD NitE

Aku nak blog walking memalam ni pon tenet hebat lembab ko tahu!!

Huh kalo kat kampong nih memang tenet cam hampeh.

Maklum lah tenet freeeeeeeeeeee..

Haa padanlah ngan free kan??

Aku nak bw pun memang payah.

Memang agak payah wei..

Bukan aku sombong ke ape..

Kalo boleh memang aku nak bw memalam cam ni sebab tade gangguan.

Tapi sebab gangguan kelajuan tenet free ni aku jadil down.

Malas nak tunggu loading lelama.


Grrrrr geram sangat aku!!!

Sementara nak tunggu loading mata aku lagik layu.

Bagai dipanggil oleh bantal..

Maaf ye kengkawan sumerr, nanti aku akan bw jugak bile aku gase tenet dah laju cam kilat.

Okey la yer..


{][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]}


!SELAMAT MALAM!

MARI TIDURRRR..

11 ulasan:

  1. dari duk tggu internet yg lem... baik tdo yerk..

    BalasPadam
  2. azee; pentg tok kesihatan ^_^

    c.moon; tau xpe..

    BalasPadam
  3. TAHNIAH... ANDA TELAH DI TAG OLEH saya

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

    BalasPadam
  4. bw jangan bukak tab banyak2 hehe nanti jadi lembab gila ya amat -__-

    BalasPadam
  5. Thniah tersenarai dlm bloglist abg ben..salam kenal..ayu..;-)

    BalasPadam
  6. Yayah Nasake : join dah tq ..

    lisa; yupp memang lembab...1tab je sudaaa huhu

    Gadis mutiara_Solehah : petang sudah ^_^


    Teenager Housemaid : evening ??? huhuhu

    are_lin@yu : tq....

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...