TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 26 Mac 2012

Contest Aku Suka Makan Coklat !!

Jom join contest ni...

Sila klik banner kat bawah ni kalo korang nak join.


Tenkiu pada Azee sebab sudi tag cikfi untuk join contest ni.

Pada korang yang nak join moh le kite join bersama.

Tak rugi kot.

Sebab kalo menang dapat cokelat free.

Hehuuuu... Untung kan??

Tapi sebelum nak untung tu kena la mengikuti syarat2 dan terma disini!!

Nak tau tak kenapa cikfi suka makan cokelat??

1) Sebab cokelat itu manis macam muka cikfi huahua (sila perasan).

2) Sebab cokelat yang dimakan dapat free jek.(sila la bg free ek)

3) Bila makan cokelat nanti pasti compang camping kat mulut nih (Harus nampak comeykan)

4) Cokelat ni boleh hilangkan rasa stress dalam diri (Stress la sangatkan)

5) Suka sangat kalau chocosweeties dapat bagi free kat cikfi. (^_^)

Nak tag kat 3 penama dibawah untuk join :

2 ulasan:

  1. InsyaAllah saya akan join . Thanks sudi tag :)

    BalasPadam
  2. thanks sudi tag....mmg kena join ni sbb cik comey mmg suka giler choclate... =)

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Clinical Trial Biostatistics and Biopharmaceutical Applications E-book Download

2014 | 580 Pages | ISBN: 1482212188 | PDF | 4 MB Since 1945, "The Annual Deming Conference on Applied Statistics" has been an impo...