TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 13 Mac 2012

ENDING Vanila & Coklat

Blurpppp/.......

Mata aku dah ngantuk nih....

Aku tak tau kenapa ngantuk..

Maklumlah keadaan seram sejuk skang ni wat aku cepat sangat nak tido.

Bila dah hujan jer manjang, mata aku pun nak lelap jela.

Tapi sebab nak layan Vanila Coklat aku kena celikkan mata nih..(Padahal dalam mood bercoti)

K lah tamo cite lelebey la kan.

Pe pendapat korang The End Vanila Coklat tadik???

Haaa....

Aku gase cam ade lagik jer Vanila Coklat ke-2.

Sebab macam tergantung je kisah tu.

Mals nak nilai lebih2 sebab korang pon ley nilai sendiri kan??

Tapi kalo aku dari 100% aku kasik dalam 60% Ending nyer tu.

Kalo ending nyer Zara tu beranak kembar ke ok la jugak.

Pastu nak tengok ape jadik kat 2orang yang jahat tu.

hehehehe ce korang kasi pendapat..

Sebab aku gase macam tak puass hati ending nyer!!!!!


^----------------------------------------------------->

Tapi selama episod ni cite ni memang best.

Memang cute kisah dorang.

Romantik macam nak berangan cam tu gaks haha (sile gatal!!)

Alaaa korang pun sama kan..

Mesti rasee macam itu punyerrrrrr..

Haksss okey!!

Gile menarikss

2 ulasan:

  1. yeye je ingatkan zara pregnant.. skali gastrik daaaa

    BalasPadam
  2. kah kah kah sum tertipu

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...