Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 21 Mac 2012

SPM

Tahniah kepada semua calon spm 2011.

Yeahh result keseluruhan tahun ni meningkat lagi.

Makin lama, makin ramai anak-anak Malaysia ni bijak pandai.

Malaysia pun, sudah maju dengan teknologi canggih.

Nak belajar pun senang, bukak je intenet sume ade.

Ko search jer pasti keluar.

Maju ke tak maju Malaysia nih??


Berbalik kepada cerita asal aku ae.

Aku dulu tak lah pandai sangat, tu sebab tak masuk U macam kawan-kawan yang lain.

Tapi mungkin, dah jodoh aku bukan kat U nak wat camner (salah kan jodoh lak, sengal kan?)

Masa hari pertama jawab exam spm tu, memang eksited ko tahu.

Dah la time aku spm, masa tu bulan ramadhan.

Fuhhh terduga sungguhkan??

Makin hari, makin tak sabar nak habeskan paper terakhir.

Macam dah tak tahan nak jawab azab pekse spm tu. (ko blaja 2 tahun, tapi exam 2 minggu pikirkan)

Dalam hati ni, dah tak sabar nak bergelar ex-student f5.

Bangge kan, sebab tak payah nak pakai unifom lagik..

Habes je paper akhir, melompat cam dapat medal plak girangnyer.

MERDEKA...!!!!!!

Bukan aku jer, kengkawan lain pun camtuh.

Tawakal jelah , sebab dah jawab yang terbaek.

Masa yang dinanti dah tiba.

Keputusan keluar, fuhh gileee eksited  nak g amik.

Tapi, tak lah pagi2buta aku dah tepacak kat sekolah.

Dalam tengahari, baru aku sampai kat sekolah, kengkawan yang len dah ramai amik result.

Tapi muke dorang ade yang steady, ade yang tacing.

Aku kena steady gak la huahuahuaa...

Sedih pun ye ada, teruje pun ye gaks..

Subjek yang aku gase aku xley nak fokus tu aku dapat melepasi.

Tapi Alhamdulillah sumenye okey.

Tapi tak lah meletop macam korang yang dapat masuk U tu..

Papepun aku dah cuba, tu je termampu.

Terima sajelah itu takdirnya (Nyesal gile kuat monteng duluuuu ^_6 )

sila klik result diatas.




Adoiii pecah peghot aku gelak tengok result tuh..

Tu je aku mampu...

Tahniah pada yang dapat A terbanyak.

Yang tak berjaya pun Tahniah


^_^














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...