TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 27 Mac 2012

TERKANDAS

Haloooo,,,,

Haii pasti korang dah balik rumah kan..

Yeahh aku maseh disini (bermaksud didalam opis)

Terkandas dek hujan yang sangat lebat.

Lebat yang sangat-sangat.

Aku nak turun dari opis ni pon pikir 2 3 4 5 kali...

Dah la paking kete tempat tadah hujan.

Sudah payung pulak dalam kete ( sengalkan)

Jadik aku kena tunggu hujan reda dulu baru nak larikk lelaju p kat kete.

Adoii cepat la hujan berhenti.

Aku nak balik ni...

Dah 1jam tunggu kat opis nihaaa....

Kawan-kawan doakan hujan berhenti cepat......


Amin...

^_^

5 ulasan:

  1. mmg x syok klu x blh blk sbb ujan...brape jam terperangkap td??

    BalasPadam
  2. alamak...lamanyer terkandas dalam opis..

    BalasPadam
  3. Hyepp!! ^^

    Ada penambahan sponsor ^^ ( last )

    http://cerita-amna.blogspot.com/2012/03/sponsor-giveaway_8620.html


    Tolong beri kerjasama ea ^^

    BalasPadam
  4. ke mana menghilang cikfi kita nie? bz yerkk..

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...