TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 17 April 2012

SEpiiii

Assalam semua.

Muahahahaa lama giless aku tak hapdet blog ni.

Pasti bersawang kan.

Pastu trafic pon cam low low low jer..

Tq CIKMOON sebab awak rindu kat saya. (Opsss...tak eh??)

Hahahaha gile retis ko nyahhh!!

Tak lah sebenarnya cikmoon tu ade tny mana pergi nya saya kan?

Sebenarnya saya bercuti selama 3 minggu.

Yeahh bercoti untuk paling lama sepanjang saya bekerja.

Alhamdulillah saya bersama keluarga telah membuat Umrah di Tanah Suci.

Kini saya telah kembali ke Tanah Air iaitu Malaysia.

Esok saya akan memulakan pengembaraan sebagai pekerja.(Ayat cam musafir lakss)

Alhamdulillah semuanya sihat wal-afiat termasuk saya sepanjang di tanah Suci.

Terlalu seronok sepanjang berada kat sana, rasa macam berat kaki ni nak balik Malaysia.

Hati tenang sangat bila dapat tengok Kaabah yang tersergam indah tu.

Allahuakbar memang sayu sangat masa 1st tengok sambil menangis.

Hati tenang sangat, memang tak pikir hal lain dah.

Andai ada rezeki lagi, InsyaAllah akan ke sana lagi.

Ramai umat manusia yang beragama islam tak melepaskan peluang memenuhi setiap waktu2 solat untuk berjemaah di Masjidil Haram.

Setakat ini saja yang dapat di ringkaskan.



7 ulasan:

  1. alhamdulillah berpeluang g sane..=)

    BalasPadam
  2. azee: tq moga awk akn kesana juga InsyaAllah

    BalasPadam
  3. sentiasa berdoa agar dpt pergi sana jugak..:D

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah.. rupanya kwn kita ni mengerjakan umrah...

    seronoknya.... :) :)

    teruja sgt bila ramai yg menceritakan pengalaman ke sana...

    teringin sangat nak ke sana....

    BalasPadam
  5. dyabunga: InsyaAllah nnt awk sampai jugak..


    c.moon:seronok sgt mcm xmoh balik dah..nnt awk pegi mesti rase cm tu gak..InsyaAllah nnt awk akn sampai jugak cik moon...

    BalasPadam
  6. insyaallah.. mudah2han.. sempat laa moon nak ke sana.. teringin sgt nie.. bila tgk gmbar atau video.. rasa cam nak nangis je... sebab teringin sgt..

    smpai terbawa2 dlm mimpi... duk solat kat sana..

    BalasPadam
  7. CMA; insyaAllah mesti cikmoon sampai...

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Clinical Trial Biostatistics and Biopharmaceutical Applications E-book Download

2014 | 580 Pages | ISBN: 1482212188 | PDF | 4 MB Since 1945, "The Annual Deming Conference on Applied Statistics" has been an impo...