Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 9 Mei 2012

Apakah Cerita Perodua Anda?

  https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_d4A3jqOnF4F3cTMUUyndtyRd6_NSAKRgUODMpMXM-fG9vSaOOv325J9k0_7h_jWPaUd4WK6ll37FfPHP0u07zPtME8SrVBM5VFHL59YuPkIGDEU8PBhm5AWD8HjdqyHjFmMPNM9I6vA/s1600/pero.bmp

 Saya nak berkongsi juga dengan korang pasal perodua.  Perodua adalah Syarikat pengeluaran kenderaan.  Memang tak dinafikan lagi Perodua ni sangat top dalam negara kita.  Pergi je memana mesti terpampang Lagi Power Lagi Best.  Walau di Highway sekali pun mesti ada banner tulis cam tu.  Pamos sangat ko ni perodua.
Banyak pilihan untuk korang pilih.  So kalo gase nak pilih klik kat sini http://www.perodua.com.my/ourcars/all 


Bagi sesiapa yang nak berkongsi cerita pasal Perodua korang boleh share kat SINI.  Tak kira lah kenderaan korang tu beso ke kecik ke kan.  Janji ada cop Perodua tu dah cukup.  So korang boleh share kan cerita korang tu, sebelum tu korang kena lah klik kat link ni www.peroduastory.com.my untuk submit. 


Bukan saya nak cakap Jenama lain tak bagus.  Cuma bagi saya dan saya menggunakan kenderaan cop Perodua haruslah kata kan Perodua the best.  

Kat bawah ni saya share kan pendapat dan pengalaman saya sepanjang menggunakan kenderaan Cop Perodua.  Kau hado??? Kalo hado meh share....







Kelajuan Minimum


 




Cikfida pelanggan Perodua. 

Sebelum ni ayah saya menggunakan kancil 850.  Memang jimat dari segi petrol.  Jadi lepas dah bertahun menggunakan kancil tu.  Saya terbekenan dekat Viva pulak.  Pastu ada juga bertanya dekat rakan-rakan yang guna Viva.  Majoriti kata petrol sangat jimat.  Lepas tu mudah pulak nak celok kesana sini.  Maklumlah Viva kan kecil.  Walau ianya kecil tapi sangat lah laju.

Kini saya menggunakan
Viva Elite Auto 1.0 berwarna hitam.  Sepanjang saya menggunakannya memang tak ada masalah pun. Paling jauh saya memandu Viva ni sampai ke Kedah.  Petrol memang jimat sangat. Full tank dalam Rm60 dari Melaka sehingga Sungai Perak baru betul-betul E.  Sepanjang jalan menggunakan air cond.

Kalau nak service boleh pergi je dekat pusat service perodua.  Murah, pantas dan mesra pelanggan. 

Itu jelah nak dikongsi.  Tapi Perodua memang the best.

Tq Perodua...

Si cantik jelita saya ( Viva )



jom balik kampung...








~SILA JANGAN KATAKAN SAYA RIAK!!!~




4 ulasan:

  1. ni yg bersemngat nak amek viva nie... sebab masih dalam proses lagi nie...

    ayah suruh amek viva elite auto 1.0 gak..tapi nak amek warna purple laa.. hehe

    BalasPadam
  2. C.M.A @ CikMoonAdnan hehehe.. tapi kecik la sikit.walau kecik eng cilok.hehe..cma mnt kaler prple ae? putih pun cantek gak tau.

    BalasPadam
  3. moon lagi suka kecik2... kalau boleh nak amek mini cooper jerk.. hehehe

    tapi....xmampu laa plakkkssss.. hehehe

    BalasPadam
  4. C.M.A @ CikMoonAdnan woopssss.....hahaha hohh sy sgt tak mampuuuu.....ngeh ngeh..cma beli lah nnt sy ley tumpg hehe

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...