TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Khamis, 10 Mei 2012

Halimah jongang

Balik keje tadi singgah kedai kat atas Taman ni beli ice cream. Tp lupe plak ape nama ice cream tu. Yg pasti bukan Magnum la. Tak cukup wet nk beli Magnum. Muahahaha.

Lepas tu aku sampai umh makn le sensorg. Ank buah aku tdur plak. Sambil tu layan Halimah Jongang. Dulu rajin tengok. Skang ni mcm dah jarang jarang tengok cite tu.

Gelak sensorg aku tgk cite tu. Yg xleh blah tangan opie zami kene ggt. Padam muke die.


Pengajaran kt situ jangan nak hina org laen. Kita ni xsmstiny smpurna.


Key Layan ~~~~~~~#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...