TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 14 Mei 2012

Jemput Semua.

Merujuk kpd gambar, ia adalah makanan. Memang makanan.  Mee goreng special tanpa sayur sebab stok sayur xde kat uma.  Aku memang nk jemput korang. Jemput tengok aku makan.Keh keh keh..

Pepagi lagi mak aku dah  bgun wt kan aku sarapan dan bekalan ke tmpat kerja. Tq Mak.. Sayu hati ni.


Sebelum aku blik pg td, aku cium mak aku, dan aku ckap Selamat hari ibu ...... i love u...

K... Cukup di situ terus tacing.. ngeh ngeh.

2 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...