Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 16 Mei 2012

Kat sini pun ada jugak tau!

Sumpah aku rimas ngan timeline ni. Aku ingatkan kalo on9 kat pc je kua timeline. Skali on9 kat fon pun kua jgk cenggitu. Ya ampun korang tau x cmane nak hapuskn timeline2. Semak betol mata aku nengok.


Tu akibat tangan gatal aku dulu le. Nak sgt accept timeline. Sebb ley letak cover foto langsung xda segan silu klik dan next dan kua la timeline. Skang ni aku dah meroyan nk hapuskan timeline ni plak.


Tapi kalo on9 kt fon ni xlah loading sangat. Kalo kat pc sekian lame nk tgu die loading. Memang agk merimaskan gune timeline ni. Korang yg ada acc fb, ada tak yg gune timeline cm aku ni? Mesti korg rimas tgk kan.


Aku membebel pepanjg pun bukan boleh hlgkn timeline ni pun.. Oleh yg dmikian, sesape yg gune timeline jgn gegtl tgn cm aku nk accept wt timeline. Siyes anda pasti menyesal.


kehkehkehkeh #layan atasinchi9#

2 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...