Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 15 Jun 2012

K.O.S.O.N.G

Najwa Latif


Hoi hoi hoi.. Assalam semua.  Kalu sebut kosong jer mesti korg kata Najwa Latif kan??  Oh Oh Oh nooo nooo yerr..  Sejak dua menjak nih aku kekosongan idea.  Blog pun dah terbiar usang.  Seperti rumah yang ditinggalkan berkurun lama. Ceihhh.. Ayat superbb.. Kau hado??? 


Tak de idea yang tercetus kat fikiran nih nak cerita ape.  Dengan kesebukkan diri dengan benda yang tak berpaedah jugak akibatnya.  Kerja dan kerja... 


Dulu kalo boleh 1 hari 2..3  entry aku type.  Arghh kenapa skang tade lagikk??


Malas merudum jatuh nak type entry pun ye jugak.  Sila bg semangat pada saya.. Hohohoho.. Poyo kan mintak semngat dari korang.. 


Buat semua yang bercoti esok hari Selamat hujung minggu.  Hargailah keluarga anda semua selagi ianya masih ada. Opss.... Ternyata aku rindu kamu Arwah Ayah.... Al-Fatihah...


Mood  nak balik kampung petang ni.
Nak pujuk mak.
Esok nak bwak mak pergi Key Ell.
Bagi mak relex sikit..

Buat Mak saya... I love u so much.. Sob..sob..sob.. sedey ni.. (Air mata dah tertitis)

Mak & Arwah ayah -Umrah 2012




Gambar ni aku amik masa kat Airport Jeddah.  Sementara nak tunggu flight.  Aku men snap ikot suke jer.  Punye mak aku marah time ni sebab mak aku tak steady lagikk.  Tapi arwah ayah pun cool jer kalo bergambar ni. 


Buat mak saya, semoga mak kuat, sy tau mak down sangat masa ayah takde sampai nak makan pun kenyang jer.  Jap-jap nanges terkenang kan ayah.  Bunyik henpon ayah pun mak tak boleh nak dengar.  Kita same2 doakan ayah tenang kat sane dan semoga rohnya dicucuri rahmat.  Al-fatihah...



Love u . Muahhhh...








3 ulasan:

  1. Sudi tak nak join 1st Segmen Saya???

    http://ayuejean.blogspot.com/2012/06/segmen-ayuejean-bapaku-idolaku.html

    BalasPadam
  2. ehhh ingatkan salah masuk blog td... terkejut nampak lain..

    cantekk...

    ehehhehee~

    BalasPadam
  3. AyueJean : tq



    c.m.a : hehehehe tq...... tu pon org buatkan ^_^

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...