TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Jumaat, 22 Jun 2012

Pen Hitam

Pen ni bru je ak beli smalam ptg. Sblm ni pnah gak ak bli smp ink nye hbes aku gune. Sb seronok sgt bile tulis tu. Smlm ak beli lg sbtg (dlm gbr diatas) harga rm4.90. Aku pun try gune pg tadi. Tak snok plak. Ink tu mcm sgkt2. Kcwa ak nk menuls.
Lunch hr jumaat adlh pjg. Aku ajak siti makn kt mydin mitc. Pas makan merayap la jap. Sambil jenjalan ak tgk rege pen yg ak bli same. Tp rege nye rm5.20 cm2lah. Jimat duet aku 30cen. Hehe. Itu saje.

1 ulasan:

  1. kalau kita dah selesa guna pen tu... kalau dah habis ink pon..mesti nak pen yg sama kan..kan...

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Birthday Contest Blogger   Sempena ulang tahun lazada yang ke 6 , lazada akan memberikan lebih 1000 tawaran flash dan...