TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 10 Julai 2012

GENAP SEBULAN



Bercinta kerana Allah,
Sayang kerana Allah,
Ikhlas kerana Allah,

InsyaAllah....



Korang jangan tidak percaya.
Tuan punye blog ini sudah bertunang.
Dengan siapa, dia lah pilihan hati.
Tapi tak semestinya kan???

Doakan yer jodoh kami berpanjangan hingga akhir hayat dan ke syurga.

Hahaha dah macam Ombak Rindu pulak.

09 July 2012 genap sudah usia kami...!!
Usia kami bertunang Sebulan je pon..

Bialah menjadi rahsia sehingga ke akhirnya.
Poyo ke tidak ayat cenggitu??

Hahaha poyo jugakk kan....

Ape nak kata pon kata lah..
Tapi tolong doakan yang baek-baek untuk saya yer..


Amin.... InsyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...