TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 10 Julai 2012

GENAP SEBULAN



Bercinta kerana Allah,
Sayang kerana Allah,
Ikhlas kerana Allah,

InsyaAllah....



Korang jangan tidak percaya.
Tuan punye blog ini sudah bertunang.
Dengan siapa, dia lah pilihan hati.
Tapi tak semestinya kan???

Doakan yer jodoh kami berpanjangan hingga akhir hayat dan ke syurga.

Hahaha dah macam Ombak Rindu pulak.

09 July 2012 genap sudah usia kami...!!
Usia kami bertunang Sebulan je pon..

Bialah menjadi rahsia sehingga ke akhirnya.
Poyo ke tidak ayat cenggitu??

Hahaha poyo jugakk kan....

Ape nak kata pon kata lah..
Tapi tolong doakan yang baek-baek untuk saya yer..


Amin.... InsyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Lazada 11.11 Blogger Contest: Unboxing Time!

Bagi korang yang tidak sempat untuk join contest 1111 lazada haritu, kini lazada melanjutkan contest tersebut untuk korang join se...