TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 10 Julai 2012

MAAFKAN DAKU SAYANG!



Selamat petang semua.
Memang tak dinafikan aku tengah bekerja.
Ceh memang lah dah tentu waktu bekerja kan.
Bukan kerja sendiri, jadi kuli orang jer.
Disebabkan oleh itu, kerja aku nak kata banyak idok lah sangat, tapi boleh tahan lah.

Tq pada yang sudi jengok blog aku nih.
Tak mintak simpati sangat pon hehe. Sila jenguk lagik ek.
Aku mmg nak Bw tapi masa tak mengizinkan.
Nak reply komen pon tenet slow bangat.
Lambat plak nak loading.

Tapi ade juga aku jengok blog korg, cume tak sempat nak tinggal komen jer.
Maafkan daku eh sayang.
Jangan pulak kata aku sombong ker.
Aku bukan bermaksud sebegitu.


Maafkan kalo ada silap dan salah yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Lazada 11.11 Blogger Contest: Unboxing Time!

Bagi korang yang tidak sempat untuk join contest 1111 lazada haritu, kini lazada melanjutkan contest tersebut untuk korang join se...