TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 4 September 2012

BILA CUTI MELAMPAU

Aku tau korang ade tang cuti melampau sampai 2 minggu kan.  Tapi aku cuti 1 minggu sudah cukop.  Aku rasa malas tu membuak-buak sebab mood Raya masih bergema .  Rasa macam nak duk kampung sebulan sampai abis Syawal jer.  tu pon kot boleh kan, Uuntung la kalo ade yg boleh cuti macam tu.

Keje memang bertangguh jer nih.  Dah la hujung minggu byk jemputan rumah terbuka.  Minggu lepas seminggu aku makan free.  Sampai naik kembung peghot ni dengan makanan jer.

Okey sekian itu sahaja - gambar takde.-

2 ulasan:

  1. amboi amboi...cuti panjang yerkk...

    BalasPadam
  2. C.M.A @ CikMoonAdnan : setiap tahun klo raya mesti 1minggu cuti.. sbb owner pon melayu jd beraya sakan la kitorg

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

ABAM BOCEY DALAM KENANGAN

-------------------------------------- Pagi Isnin kita dikejutkan dengan kematian Abam Bocey salah seorang pelawak Malaysia.. S...