TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 4 September 2012

BILA CUTI MELAMPAU

Aku tau korang ade tang cuti melampau sampai 2 minggu kan.  Tapi aku cuti 1 minggu sudah cukop.  Aku rasa malas tu membuak-buak sebab mood Raya masih bergema .  Rasa macam nak duk kampung sebulan sampai abis Syawal jer.  tu pon kot boleh kan, Uuntung la kalo ade yg boleh cuti macam tu.

Keje memang bertangguh jer nih.  Dah la hujung minggu byk jemputan rumah terbuka.  Minggu lepas seminggu aku makan free.  Sampai naik kembung peghot ni dengan makanan jer.

Okey sekian itu sahaja - gambar takde.-

2 ulasan:

  1. C.M.A @ CikMoonAdnan : setiap tahun klo raya mesti 1minggu cuti.. sbb owner pon melayu jd beraya sakan la kitorg

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...