TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 10 September 2012

GOSIP


Sebulan dah kot aku tak jumpa kengkawan serangkai ni.  Masa open house rumah abg aku tu terus macam auw.. auw. peluk sambil cium pipi kiri kanan - sila bayangkan kegedikkan itu. auwww nyah!..  Hebat kan macam kekasih gelap pulak, mcm lesbian je pulak.  Hoi aku bukan lesbian hokey, aku pencinta lelaki sejati haha...

Kembali kepada topik, kawan serangkai aku ni yang datang si E dan si T.  Diorang dtg berdua jer.  Masih mempunyai kekasih gelap walaupun kami peluk-peluk dan cium-cium auw.. hehehe.  Bajet gedik lak entry aku kali nih. Choiii... Dorang datang terus masuk umah sambil salam org sekeliling.  Aku suruh makan  diorang buat dek jer kata , jap..jap..jap..  Pastu bila ada sedara aku datang terpaksa aku sibuk tinggal kan dorg sambil cakap, jap eh eh... Kang aku datang, hoi aku macam serba salah tahu!.

Skali aku datang dorang dah habis makan, aku amik kueh raya pulak suh dorang makan.  Sorang sekeping je amik.  Tak kesia-sia aku g buat tunjuk-tunjuk kan.. Mula la part nak bergosip. Bila nak gosip jer dah orang datang bersalam langsung aku pun jalan jer suh dorg tunggu jap.

Tetibe dorang datang kat aku cakap " Kitorang nak balik dah ni, ko sibuk sangat" .  eh maaf eh kengkawan, tetamu perlu diutamakan (Bakal mak men katanyerrr huhu). 

Aku turut dorang sampai kat kereta, bermula part gosip menggosip pasal raya sana sini.  Pastu cite pasal orang itu orang ini, pastu cite pegi sana pegi sini, lagi cite bab kawen eh pastu bab nak kawen orang jauh dan lagi adalah bab nak jadik kurus lagi dan bla blaa blaaaa + + + + +  . Adoii dari nak balik awal langsung sampai ke sebelas sengah tecangok kat bawah lampu.

Kusyuk dok borak skali abg aku sound " Korang duk lah kat situ jap g lagsuir keluar tahu lah" oh kami tidak pedulikkan terus dan terus khayal dengan gosip.  Uishh dasat betol kan pompuan kalo dah bertemu pompuan.  Cerita nya 1 boleh jadik 100 aku gase.


Lepas tu bermaafan lah kami..  Love u laaa sudah nyer jam 11.40malam baru beransur pulang memasing..

2 ulasan:

  1. hehehehe kalo dah jumpa kwn rapat tu..mcm2 citer laa yg dikongsikan.. rasanya 2 hari pon xhabis cerita tau..

    BalasPadam
  2. C.M.A @ CikMoonAdnan betol tu cma.. sume benda nk cite... haha esok pon xhbes...

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...