TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 16 Oktober 2012

Aien ♥ Afiq 13 Oct 2012

Guys Gud Aftenunnn..   Ceh oh my english haha.. Minggu lepas 13 okt kawan sekolah aku kawen.  Berderet-2 orang kawen tiap-2 bulan ni.  Aku bila tah nak kawen? Coming soon okey.  Haha.. Mampu ke duit tak cukup lagi nih?

Disebabkan kawan sekolah kawen, harus la text sane sini tanya pegi ke tak.  Mana yang tak g tu xpayah nak text banyak2. Membazir ajo.  Ade member aku ni tny aku , g tak.  Aku kata pegi mebi gerak dari melaka.  Sebab sabtu adalah kerja.  Sekali dia kata nak polow.  Aku kata okey jer, polow la.  naik keta asing-2 lah sebab aku memey nak terus pulang ke kampung.

So bila dah petang kawan aku chat kat fbook.  Dia tanya esok sabtu ko keje ke?  Aku jawab aah keje la. Half day besok kan.  Sekali kawan aku cakap, esok melaka cuti la.  Cuti TYT kan?  Aku terus tgok kalendar, oi mana ada cuti lah.  Bertekak punye bertekak aku tengok kalendar bulan september daaaa.  Memang la tak hadoo.  

Jadikknya aku pun coti lah.  Aku cakap ptg ni nak balik kampung, so ko cmner?  Aku bagi klu nak kerumah aku. Kawan aku tu masih blur tak paham. Ha aku wat pelan ke rumah macam pelan jemputan kawen. Terus post kat inbox die.  Gase kan haha. 

Hari sabtu hujan turun dengan lebat dari pagi sampai ke t/hari.  Kawan aku gerak dari melaka(sg.udang) dalam jam 1petang.  Sebelum jam 2 petang dia dah sampai.  Dah lah hujan turun lebat.  Masing-2 tak dapat kad jemputan, aku je sorang dapat, jadiknye pelan pada aku la. Aku yang memandu, aku jugak yang baca pelan.  Penumpang aku sume tak leh pakai, tau-2 borak jer, ceh..  Gps xde fungsi jer. Ampun Kudi ngan Pinat. Hehe.. 

Kitorang sampai pun dekat jam 3.30 petang cam tu.  Hujan baru nak reda.  Tapi orang dah tak ramai la. Keadaan kat khemah tu punya lah lecak.  Untung tak pkai heels. Kalo pakai heels mmg mendapat.  Mungkin tenggelam timbul tumit aku haha.

Sampai jer terus salam-2 perantin dan makan.  Aku memang tahap kebulor time tu.  Tapi udah nye tak habes kerana ketamakkan.  Kengkawan yang lain hado yang dah balik tapi kitorg tak jumpe.  So tunggu yang dah nak sampai jer.  Selama menunggu tu kami pose sedikit sebanyak.

Meh la layan gambar yang debommm ni. Perantin jer yang lawa sebab dia kan Raja sehari..
























Cukup sini sajee..

4 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...