Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 10 Oktober 2012

AYIEN TAKDE TEMAN

Sabtu lepas aku kuar dengan encik tunang lepas asar dalam kol 5 cam tu.  En tunang nak beli barang persiapan dia pulak.  Kebetulan duet dah ada kan harus beli yang wajib dulu. En. Tunang bawa sorang adik lelaki dan sorang adik pompuan.

Yang lelaki tu umur 15 thn sedang pmr ni.  Yang sorang lagi ayien umur 4tahun cam tu la.  Petah pulak dia bercakap.  Aku dah macam bawak anak-anak jalan pulak.

Kalau kat Melaka ni, kalau nak majlis pape mesti orang g Coboy.  Barang kat situ banyak jual borong-borong.  Harga pun berpatutan jugak.  Masa tengah jalan-2 dalam tu nak carik paper bag aku pegang si ayien nih.  Aku dah perasan dah ade sorang adik manis ni tolak troli pakai baju yang cam nampak ketiak tu. 

Boleh na jadikkan cerita, si ayien terus sound cam ni : kakak tak pakai baju eh? pastu budak tu terus jawab cam ni : aah memang tak pakai baju pun.  Aku tgok budak pompuan tu dan senyum sambil g kat en.tunang cerita pasal tu.  Gelak en.tunang aku dengar, mulut xde insurans ko ni ayien. 

Tapi bagus jugak ayien sound cam tu, sape soh ko pakai cam tu. haha budak-budak pun pandai beza mana baik or tak.  Kalau aku jadik pompuan tu dah bla dari ayien tu tebal mukee..

Lepas dah bei barang tu kitorang balik lah.

Dalam jam 9 cam tu en.tunang call bagitau, ayien nges-2 sebut nama aku.  Hehehe. Sebab masa tu dia tido jadik dia tak tau aku balik.  Aku pun layan lah cakap kat tipon pujuk itu ini pun xjalan jugak.

Sebenarnya die rindu kat kakak dia, kan adik en.tunang baru kawen.  So diorang laki bini g hanymoon langkawi. Minggu depan baru balik.  So die tak de kawan nak main.  Jadiknya dia sedey la.



ini la budak nyer.....

5 ulasan:

  1. hahaha.... terbaik....

    budak kecik mmg jujur dalam percakapan.. muahahaha~ kan dah kena...


    hmm moon pernah gak pegi cowboy.. temankan member beli brg utk persiapan kawen.. mmg murah...

    BalasPadam
  2. salam kenal. singgah sini terus follow. jom tukar link, citer dan pendapat. >_<

    BalasPadam
  3. @C.M.A @ CikMoonAdnan tu lah bdk2 ni ckp mmg jujur, ckp depan2 pulak tu..

    memang murah tapi kat kaunter nak bayar kemain ramai lagi org

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...