TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 23 Oktober 2012

BUKA LAMPU BILA TIDUR BARU JELAS

Lampu zaman dedulu..ecece.. skang ni downlight je org guna.




Bila buka lampu mesti nampak terang menerang kan.
Jelas pulak tu, kalo ade sawang pon terang-terang nampak.

Sebenarnya nak bagitau, aku tido sejak-sejak nih buka lampu woo.
Mungkin sebab sejak dapat mimpi buruk.
Mimpi kene tindih menindih.
Sejak dari tu terus aku tidur buka lampu.

Bertapa gerun nyer nak tutup lampu dah skang nh.

Sila jangan katakan ku penakut.
Kalo nak kata pon cakap pelan-pelan je eh.

Hehehe...


K selamat malam...

Jangan lupa bangun untuk subuh esok..

2 ulasan:

  1. Ahaaa! Betul tu~
    Kalau tidur pukul dua keatas mesti ade mimpi tindih menindih, tapi mimpi buruk tu tak lah,
    Maka, terpaksa lah bukak lampu atau make sure ade cahaya sikit, :D

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Power Eating: Build Muscle Increase Energy Cut Fat, 3rd edition E-book Download

2006 | 328 Pages | ISBN: 0736066985 | PDF | 2 MB This work is aimed at power athletes, coaches and trainers who are interested in maximising...