TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 24 Oktober 2012

CELIK MATA PAGI-PAGI LAGI

Assalamualaikum???

Yeahh selamat pagi semua?

Korang dah celik mata lom nih?

Wakeup...wakeuppp solat subuh cepat.

Jangan terlewat ke kelas n tempat kerja pulak yer.

Wah gile eksen ko yer kejut org cenggituh.

Ok pepagi lagi aku dah bangun mandi tau.

Sebab hari ini aku bermula bekerja.

Ala tempat lama jugak bukan tempat baru pun.

Tapi cuma semangat nak kerja tu kureng sikit, maklumlah cuti melampau kan.

Sila korang jangan ikot ragam aku yang cam tuh muahaha - gelak syaitonnn(fuhhh)

Sesapa yang dah sampai kat kelas ke opis ke cepat2 baca entry ni yer.

Sebab nak tau korang hari ni tema pakaian berkaler aper (colour)

Saje nak meriahkan suasana blog aku yang dah suram muram niha.

Okey okey..tak le type pepanjang, kang tak gerak-gerak aku ke opis kang.

Dah la jauh ni N9 -> Melaka okeyyy..

Okey jangan lupa sarapan sebelum buat kerja .


Untuk semua Good Morning ^_^


--- muahaha aku tatau lah cmner ade dekat draf pulak entry ni------- dari bulan 4 tau tak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...