Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 3 Oktober 2012

DINNER ~

Tahap rajin dah sampai, cam gini lah.  Satu hari apdet 1 entry. Kau mampu? Aku je yang pemalas mampu buat cam ni.

Pasal kawen aku tu semalam, kan ada aku cakap nak add atau tak? 
Aku dengan pasrahnya add lah bakal adik ipar ni, aku rasa dalam kol 1 pagi kot.  Winkk winkk lewat kan? Bila pagi rabak mata aku.  Dalam 5minit gitu terus dia appve aku.  Aku teperanjat, damnn malu pun ade nih.  Lama jugak aku amik idea nak kaber malu, udah nyer aku komen jer kat gambar kawin dia cam ni...


Xde point nak komen see?

Mesti dia pikir aku bukan bukan dan slalu skodeng fb dia.  Tapi benar pun slalu je aku skodeng. Hehe kejam kan aku, tapi diam jelah.

Abaikan pasal itu, ni aku nak cite pasal dinner.  Petang semalam setibanya aku kat rumah En.Tunang call.  Ajak kuar.  Aku macam pelik je ni pun.  Tetibe je pulak, kuar g mana.  Dia cakap nak bincang pasal dot..dot.. Aku cakap xpelah lain kali je kan boleh, so dia jawab soal hidup dan mati. Cewahh ayat kemain nak menyekat.


Aku mandi pastu bersiap, sebelum maghrib dah kuar.  Masa dalam kereta, aku tanya lagi, mana nak pegi?  Habes die cakap slumber nak g bank.  Yelah maksud aku pas g bank la kan.  Nanti die pikir, hoih tadi cakap nak bincang antara hidup dan mati ha amende?  Sabar jgn gelojoh katanya.


Pas g bank dalam kereta aku tanya lagi, mana nak pegi?  Dia jawab starbuck jela kat Jusco Besar tu, eh biar betul buang tebiat ke hape? Maun aku tak tekejut, selalunya kalo bab makan ni aku je yang bg idea.  Tetiba malam tu dia bagi idea. Aku cakap okey tak kisah pun boleh jer.  Pastu dia cakap nanti lapar kita makan nasi pulak la kat warung tepi2 jalan tu.  Sebab nak minum2 jer. Aku lagi lah okey, sebab tekak kampung mmg nak nasi jer.  Sampai jer Jusco azan maghrib, jadik kitorang maghrib di Jusco jela.


Sekali bila dah berpusing nampak pulak Kenny Rogers . En Tunang dah mengelupur nak ke situ.  Layan kan jer.  Siyes tu adelah 1st time aku masuk Kenny okey.  Disitu dah nampak aku org kampung kan.  Masa amik order pun aku cam tak tau nak telan ape, amik set Kenny's Quarter Meal



Pastu En. Tunang order Kenny's Chicken & Garden Meal

 



Ni En. Tunang punyer


Ini saye punyer
Gambar memang tak de sebab btry da flat sgt.  Gambar pada henpon En.Tunang.  Siyes memakan makanan diet.  Aku tekak kampung memang tak leh jalan benda cam ni.




Itulah dinner kami semalam..



1 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...