TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 22 Oktober 2012

Hari ISNIN

Hari yang semua orang tak tunggu aku rasa.  Sebab nak kena kerja dan bangun awal.  Sabtu adelah aku memonteng, tadi bos membebel cakap aku dah teruk sejak-2 nak kawen. Ohsem lah bos macam ni.  Aku bukan tamo keje sebab aku pikir kan aku datang memang takde keje kan. Baik aku cuti.  

Kadang-2 memang makan hati dan jantung jugak macam ni.  Okey disini aku bukan mengeluh tapi meluahkan.  


Mood kelaut je nih!

4 ulasan:

  1. biase la tu cikfi .

    lama tak jenguk cikfi . hyeee *lambai lambai tgn*

    BalasPadam
  2. mood ke laut sebba nak dekat kawen ler tu hehehe

    BalasPadam
  3. @CekbOlat-bOlat haha lama sgt kan padahal hari2 jer..

    miss cekb0lat nih ^_^

    BalasPadam
  4. @C.M.A @ CikMoonAdnan ceh haha tade makne nyerr .. CMA saje nyakat nampak

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...