TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Rabu, 15 Februari 2012

Siapa Yang Bijak?

Dari pagi macam nak hapdet.

Tapi tetiba idea hilang dimamah bumi.

Terus tak menghapdet.  Sambil tu blogwalk sane sini.




Otway balik kerja aku tengok banyak sangat kenderaan berhenti.

Kalo ikutkan macam berderet la sepanjang jalan tu.

Sampaikan berpeluh-peluh kalo kete/kenderaan yang berderet tu tade aircond.

Punye lama tunggu akhirnya bergerak jua kete aku dalam kadar 20km/h.

Pastu stop semula.

Agak-agak korang ape yang menyebabkan kena berhenti berkali-kali tuh?

Cerr arr tekaaaa (teka dulu baru teruskan membaca key)










Wopppsssssssssssssss...

Mestilah Trafik Light Merah kan??



Lebey kurang cam ni gope trafic light tuh!!




Jadik disebabkan trafic light tu merah wajib lah kita berhenti.

Dari apa yang aku cerita ni ce korang pikir lagikk.

Siapa yang bijak dalam kes nih?




.....................................................................................................................




Bagus kan manusia ni sebab ikut kan undang-undang kerana trafic light.

Kalo merah kita berhenti

Kalo Kuning bersedia untuk berhenti

Kalo hijau pulak kita baru boleh gerak




Padahal ianya adalah sepises macam robot.

Cer kalo mak kite soh g kedai haa..(Masa kekecik)

Agak-agak kita ikot tak??

Memang lah ikot tapi mungkin lambat kan..(Siap minta upah lagik)



Pelikk tak???



Semuanya ada kebaikan dan keburukan tersendiri

Kalo kita ikut atau tak peraturan / undang-undang.





^_^

PakNuar.Photographer

Korang memerlukan  photographer untuk majlis bertunang, hari jadi, perkahwinan atau outdoor  bajet tapi gambar letop letops korang ...