TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 8 Mac 2012

g00d nite

Entry ni nak dibuat malam semalam.

Pastu mata ni kemain nak lelap.

Terus ter publish..

Haaa kan kuar tajuk jer..

Isi takder kan..

Maaf la ye kengkawan..



^_^

Nuffnang Tq

Opss......

Aku seperti terperanjat petang ni .

Tetibe gatai tangan ni dok klik nuffnang ..

Pastu aku macam oh kecewa sebelum tu.

Dalam hati berdetik cam nih

" Urmmm kompom mesti rm0.00 jer earning nyer...

Tak payah lah ko nak verangan macam org len yang earning dorang sampai reratus kan.

Haaa....

Tapi jangkaan aku memang salah..

Ko tahuu ape yang aku dapat??




ce tekaa....






ce teka..













...
















..















..













..















Tak payah nak sorok sangat mcm artis jalan kat kapet merah tu cikfi oii!!


Haaa korang fedup ker???


meh nak kasi tau.






Kalau tak jelas sila klik okeh!!!



Itulah hasilnyerrrr

macam beriban pulak kan??

Padahal riban rm 0.25cen jerk...

Tapi aku berbangga gak lah.

sebab selama ni aku menunggu supaya rm0.00 tu beralih ke nombor2 yang len.

Haaa gayat kan aku??

Takpelah pe korang nak kate pon.

1st time ade earning banyak cam gitu tau.

Kau hado???

Hahaha kerekk seh!!


Sesape yang lom daftar lagi, sila la daftar kat sini www.nuffnang.com.my


Konon-Konon

Haiii Selamat Petang sumerr..

Lama aku tak bercerita kat sini.

Alarr korang bukan nak dengar aku cite pun kan.

Minggu lepas dan minggu ni aku gase,

Minggu yang betul-betul pack ngan keje.

Macam tak cukuk kaki tangan kalo tetibe datang keje yang melambak.

Konon-konon melambak le tuh..

Hahaha takde lah melambak sangat pun, tapi bila dah dengan keje kene 

pokus ngan keje lah kan.

Boss pulak manjang nak ade je kat opis ni, so aku wat2 dan kena wat la keje tu.

Kang ko kate aku ngular plak kan, makan gaji bute jer. Hahaha

Sebab-sebab aku kena siap kan keje ni sebab aku memang nak bercuti.

Haa bile lagi aku nak habes kan cuti kan??

So marilah kite menghabiskan cuti untuk taun 2012 nih.

Tahun lepas aku tak banyak amik cuti lelama nih.

Cuma cam satu dua hari jek.

Tu pun sebab bercuti dekat-dekat jer.

Tahun ni haa memang aku nak amik lebih-lebih sikit cuti.

Lebih dari 1 mingguan.

Mungkin esok atau lusa last aku hadap keje kat opis nih.

Hati ni berkobar2 nak cuti dah nih...

Sila jeles lelaju eh korang!!!


Kat mane aku nak bercuti ....

itu adalah rahsia....


.......................................................................


Tak rahsia sangat kang korang kata aku ni poyo plak..

Heheh meh aku rahsia kan dulu k...

RAMADHAN 2019

Ramadhan ke-2   Alhamdulillah masih menikmati ramadhan untuk tahun ini, semoga dengan kedatangan ramadhan tahun ini membolehkan kita le...