TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Isnin, 26 Mac 2012

Contest Aku Suka Makan Coklat !!

Jom join contest ni...

Sila klik banner kat bawah ni kalo korang nak join.


Tenkiu pada Azee sebab sudi tag cikfi untuk join contest ni.

Pada korang yang nak join moh le kite join bersama.

Tak rugi kot.

Sebab kalo menang dapat cokelat free.

Hehuuuu... Untung kan??

Tapi sebelum nak untung tu kena la mengikuti syarat2 dan terma disini!!

Nak tau tak kenapa cikfi suka makan cokelat??

1) Sebab cokelat itu manis macam muka cikfi huahua (sila perasan).

2) Sebab cokelat yang dimakan dapat free jek.(sila la bg free ek)

3) Bila makan cokelat nanti pasti compang camping kat mulut nih (Harus nampak comeykan)

4) Cokelat ni boleh hilangkan rasa stress dalam diri (Stress la sangatkan)

5) Suka sangat kalau chocosweeties dapat bagi free kat cikfi. (^_^)

Nak tag kat 3 penama dibawah untuk join :

RAMADHAN 2019

Ramadhan ke-2   Alhamdulillah masih menikmati ramadhan untuk tahun ini, semoga dengan kedatangan ramadhan tahun ini membolehkan kita le...