TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Isnin, 14 Mei 2012

Jemput Semua.

Merujuk kpd gambar, ia adalah makanan. Memang makanan.  Mee goreng special tanpa sayur sebab stok sayur xde kat uma.  Aku memang nk jemput korang. Jemput tengok aku makan.Keh keh keh..

Pepagi lagi mak aku dah  bgun wt kan aku sarapan dan bekalan ke tmpat kerja. Tq Mak.. Sayu hati ni.


Sebelum aku blik pg td, aku cium mak aku, dan aku ckap Selamat hari ibu ...... i love u...

K... Cukup di situ terus tacing.. ngeh ngeh.

MELAKA RIVER CRUISE

Dah survey kemana untuk cuti sekolah hujung tahun ni ke belum ? Untuk korang yang datang nak melawat Melaka boleh lah survey dar...