TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 10 Julai 2012

GENAP SEBULAN



Bercinta kerana Allah,
Sayang kerana Allah,
Ikhlas kerana Allah,

InsyaAllah....



Korang jangan tidak percaya.
Tuan punye blog ini sudah bertunang.
Dengan siapa, dia lah pilihan hati.
Tapi tak semestinya kan???

Doakan yer jodoh kami berpanjangan hingga akhir hayat dan ke syurga.

Hahaha dah macam Ombak Rindu pulak.

09 July 2012 genap sudah usia kami...!!
Usia kami bertunang Sebulan je pon..

Bialah menjadi rahsia sehingga ke akhirnya.
Poyo ke tidak ayat cenggitu??

Hahaha poyo jugakk kan....

Ape nak kata pon kata lah..
Tapi tolong doakan yang baek-baek untuk saya yer..


Amin.... InsyaAllah..

MAAFKAN DAKU SAYANG!



Selamat petang semua.
Memang tak dinafikan aku tengah bekerja.
Ceh memang lah dah tentu waktu bekerja kan.
Bukan kerja sendiri, jadi kuli orang jer.
Disebabkan oleh itu, kerja aku nak kata banyak idok lah sangat, tapi boleh tahan lah.

Tq pada yang sudi jengok blog aku nih.
Tak mintak simpati sangat pon hehe. Sila jenguk lagik ek.
Aku mmg nak Bw tapi masa tak mengizinkan.
Nak reply komen pon tenet slow bangat.
Lambat plak nak loading.

Tapi ade juga aku jengok blog korg, cume tak sempat nak tinggal komen jer.
Maafkan daku eh sayang.
Jangan pulak kata aku sombong ker.
Aku bukan bermaksud sebegitu.


Maafkan kalo ada silap dan salah yer...

CERIA KAN ....






ASSALAMMUALAIKUM..

SELAMAT PAGI..

SELAMAT BEKERJA.

SELAMAT MENGADAP ENCIK BOSS.

JANGAN LUPA SARAPAN.



SESAPA YANG TAK GANTI PUASA SILA GANTI SEGERA EH..

LAGI BEBERAPA HARI JE RAMADHAN NAK DATANG..




K/........

PakNuar.Photographer

Korang memerlukan  photographer untuk majlis bertunang, hari jadi, perkahwinan atau outdoor  bajet tapi gambar letop letops korang ...