TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Isnin, 22 Oktober 2012

Hari ISNIN

Hari yang semua orang tak tunggu aku rasa.  Sebab nak kena kerja dan bangun awal.  Sabtu adelah aku memonteng, tadi bos membebel cakap aku dah teruk sejak-2 nak kawen. Ohsem lah bos macam ni.  Aku bukan tamo keje sebab aku pikir kan aku datang memang takde keje kan. Baik aku cuti.  

Kadang-2 memang makan hati dan jantung jugak macam ni.  Okey disini aku bukan mengeluh tapi meluahkan.  


Mood kelaut je nih!

Giveaway Wang Tunai RM1000 by Mamapipie & Friends

Giveaway Wang Tunai RM1000 by Mamapipie & Friends . Ini adalah sticky post sehingga 29 February 2020 nanti. So sehingga itu, entry ter...