TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 6 Februari 2013

Masuk FINAL ....


 Pepagi lagi en.suami dah mesej, today die ade lawan badminton.  Patut hari ni nak gi klinik, tapi sebab die ade badminton tangguh pergi besok pagi jer lah.  Kul 10.00 tadi mesej en.suami, tapi tak reply pon =(.

Merajuk jap huhuhu.  Lepas tu baru je die mesej 12.30t/hari. "Abang masuk final ni. Kalau menang dapat 50hengget, doakan eh".

Aku balas lah, amin mudahan menang. Boleh la belanje ikan bakar hahaha.

Lepas tu langsung die tak balas.  Nasib la labu, bini awak ni kuat makan.  MAsak punye lah pemalas.  Bukan malas, nnt pembaziran, ye maklumlah makan berdua ajer. 

So tunggu jelah mesej selepas ini, tengok die htr mesej kata menang ke kalah.  Mudahan menang lah kan.  Boleh aku merasa ikan bakar.  Kalo menang nak kena bodek baekk punyerrr hahaha..

 Cayokkkkk my hubby *:x lovestruck*:x lovestruck*:x lovestruck
(^_^)

2 ulasan:

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Gelinlik El Cicegi Modelleri

>> Gelinlik Modelleri << SouthBound Bride Güney Afrika da evlenenler için nihai düğün blogudur. Hem kestirme veya körük ve kılı...