TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 27 Mac 2013

TAMAK MAKAN

Salam dan selamat pagian..
Kejap je aku rasa dah rabu.
Malam tadi lakiku bertanya esok hari ape eh 'Yang'?
Aku jawab camni dengan jawapan yang pasti, esok hari khamis bang.
Lakiku trus cakap cmni 'hoii apesal awal sangat khamis? bukan esok hari rabu ker? haha
Aku jawab, eh yeke? (muka malu berlalu sambil selak kalendar)

Ni aku nak cite pasal tamak makan pulak.
Malam tadi pas berbual lakiku ajak makan luar, maklumlah berdua kan mmg mkn luar je lebih.
Makan malam pun dah kul 11 malam, sebab lakiku kata dia lapar sangat.
Perut aku memang tak rasa nak lapar pon, just haus jer.

Sampai kat kedai aku order laicikang.
Lakiku order Horlick panas dengan nasi goreng cina.
Aku tak nak makan, atas sebab takut kena marah sbb ngak mau makan yakin terus order
Nasi goreng paprik.
Sekali nasi masing-2 sampai mak datukkk banyak sangat nasi nyaa.
Suku je nasi aku makan, sebab tak lalu nak telan dah sbb tak lapar pon.
Lakiku pulak suku lagi nak habis sbb terlampau banyak.

Pagi ni pulak sampai jer opis aku g kedai blakang.
Order Roti telur ngan milo ice.
Ice pepagi kau mampuuuu??
Pastu aku nampak pulak rendang ayam.
Nampak macam menyelerakan kalo makan ngan nasi impit.(terkenang raya lak).
Dok lah berpikir sambil tunggu roti telur.
AKhirnya aku kalah ngan napsu tamak makan ni.
Order jugak nasi impit ngan rendang ayam tu. 
Buat tapau kat opis.

Aku tak tau lah bila kala nak telan nasi impit ni.

Tunggu jelah perut ni lapar pulak.
Kegmukkan makin meningkat nampaknya.

Gambar mmg takde, koserr nak mik gambar.
Pemalas kuat sangat skang nih.......

4 ulasan:

  1. Samalah dengan AJ..
    Tamak makan....=P

    BalasPadam
  2. @AyueJean AJ haha bile gmok nnt slh kn diri sndiri

    BalasPadam
  3. blh geng..slalu slh hari dan slalu tringin itu ini klu mkn hihi.

    BalasPadam
  4. moon kalau bab makan... larat atau tak..tetap habis.. sbb xleh tengok kalau makanan x habis.. muahahaha~ sbb tu ler gemuk..lalalala~

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...