TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Rabu, 8 Mei 2013

Gula Lembut

a.k.a Jelly Candies.

google





Morning dan selamat pagi.
Teringat zaman kanak-2 dulu, suke sangat makan gula lembut ni.
Siap berebut lagi ngan kengkawan nak warna warni.
Dah lah ianya kenyal-2 macam getah tu.
Manis pulak.

Tadi aku kuar g kedai jap beli gula lembut ni.
Oh nikmatnya..

Korang nak, meh lah sini aku bagi rasa jer..
Hehehe

6 ulasan:

  1. AJ kureng sikit mende ni...
    AJ suka yang panjang dan masam tu...

    BalasPadam
  2. suka gak makan masa kecik2 la...dah besau ni...xmkn pon..hehehe

    BalasPadam
  3. suka gak mkn menda ni.. suka kunyah2... kenyal je.. sedap.. manis.. hee.. tp xleh mkn byk sgt.. gula tuu

    BalasPadam
  4. suka gak mkn menda ni.. suka kunyah2... kenyal je.. sedap.. manis.. hee.. tp xleh mkn byk sgt.. gula tuu

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Looking Good & Beautiful

Dalam kita tak sedar kurang dari seminggu kita akan menyambut hari lebaran.  Dikesempatan dari kurang seminggu ni mesti kita masih tercari ...