TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Jumaat, 21 Jun 2013

JEREBU MELANDA..

Good morning uolls...
Sejak beberapa hari ni aku rasa macam terancam sangat.
Terancam dek jerebu yang tengah melanda negara kita ni.
Kat melaka jerebu teruk jugak nih.

Pepagi lagi aku dah rasa lemas sgt ngn bau asap.
Kuar je dari bilik tersusuk hidung aku ngn bau asap, pastu pedih mata.
Bila bukak pintu sbb laki ku kerja pagi.
Tengok kemain lah tebal jerebu.

Dalam rumah tu aku tutup jugak hidung sbb xtahan ngan bau asap tu.
Kul 7 sengah aku g sidai baju kat luar,
lagi aku rasa tak tahan.
Lagi kuat bau asap.

Ni aku dah kat opis pun still ade bau asap oi...
Bersama2 lah kita semua menjaga kesihatan yer.
Lebihkan minum air kosong.
Jangan lupa bila kat luar guna lah facemask.

1 ulasan:

  1. jaga kesihatan ye... ni duk jerebu.. jgn lupa pakai mask..

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...