TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Isnin, 22 Julai 2013

JEREBU MEYERANG LAGI

selamat pagi semua. hari ni adelah hari jerebu lagi.. aku dah rimas ngan jerebu yang baru je melanda negara kita ni. kini jerebu datang kembali. toong lah kepada pihak yang tak bertanggung jawab tu jangan bagi lagi pencemaran udara. aku kat dlm opis ni pon dah rase kesesakan napas bau asap. siapkan aku pkai facemask dalam opis ni tau tak.

Malam tadi aku dah dengar berita kat tv , yang negera kita akan dilanda jerebu lagi. Pastu pagi tadi dengar kat redio lak. pagi tadi odway g keje pon aku dah terbau asap2 tu. tak tahan gase nye wei.  skang ni melaka ipu nya paling tertinggi dari negeri2 lain.

semoga berlalu dengan cepat la jerebu ni. InsyaAllah.




IPU TERKINI ! KLIK !

2 ulasan:

  1. huhu tu laa.... mlm tadi ada gak perasan berita... huhuhu...

    BalasPadam
  2. @C.M.A @ CikMoonAdnan tu lah pasal, jerebu memanjang ape lagi yg dorg bakar pon xtau lah cma. kita plak jd mgsa dorg yg x btggjwb nih

    BalasPadam

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

NorHafidah Hj Hassan has invited you to join ShopBack!

Get RM10 bonus when you make your first purchase. Shop n...