TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Jumaat, 24 Mei 2013

Wesak Day





Selamat bercuti semua.
Hari ini kita enjoy public holiday..

Selamat bercuti sekolah jugak pada guru-2 , murid-murid sekalian.
Penuhi cuti anda hujung minggu ini dengan keluarga sebaik-baiknya.

jangan membazir cuti dan masa dengan xtvt yang tak berfaedah.
Naik kerja nanti mesti korang apdet macam-2 kan.
Pergi sana sini ek.

Ade jugak yang amik kesempatan cuti 3hari ni nak balikkampung kan.

Aku rasa minggu ni pantai memana pun mesti penuh dengan umat manusia.
Air terjun pun sama ek.

Usah kata kan pantai malahan sopink pun mesti ramai dengan ribuan org yang dtg.

So selamat bercuti, jaga diri anda, berhati-2 memandu kereta dan membonceng motosikal.
Sayangi diri anda dan keluarga.





RAMADHAN 2019

Ramadhan ke-2   Alhamdulillah masih menikmati ramadhan untuk tahun ini, semoga dengan kedatangan ramadhan tahun ini membolehkan kita le...