TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Khamis, 27 Jun 2013

JEREBU YANG SEMAKIN BERKURANGAN BERSYUKUR SANGAT .......

Alhamdulillah Jerebu yang melanda negara kita dah berkurangan skang ni. Alhamdulillah kat Melaka pun dah nampak cerah sebab hujan yang turun pagi tadi. Bersyukur sesangat. Semoga ianya berterusan cerah Aminn.


Jom tengok IPU disetiap negeri pagi ni...

 


Untuk keterangan lebih lanjut boleh klik kat sini yo. HERE!



















MELAKA RIVER CRUISE

Dah survey kemana untuk cuti sekolah hujung tahun ni ke belum ? Untuk korang yang datang nak melawat Melaka boleh lah survey dar...