TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Jumaat, 7 Mac 2014

Hanez Suraya di tegur imam



Pelakon Mr. Arrogant ---


Ala sebut je nama hanez suraya mesti korang dah tau ape masalahnya kan. Memang heboh semalaya aku gase. Pagi tadi aku bukak fb penuh jer newsfeed pasal hanez ni. Eh memacam plak kisah dunia artis ni kan. 
Rasa macam dah berputar belit je cite ni. Eh aku pun tak paham sangat lah. 

Memula cite tu pastu cite ni pastu pastu tahlah tengok jelah ape kesudahannya.
Tapi memang kasihan kat Liyana manan ngan anak-anak. Harap harap dorang kuat dan tabah.

nak tau lagi lanjut korang klik jelah HANEZ SURAYA DITEGUR IMAM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Power Eating: Build Muscle Increase Energy Cut Fat, 3rd edition E-book Download

2006 | 328 Pages | ISBN: 0736066985 | PDF | 2 MB This work is aimed at power athletes, coaches and trainers who are interested in maximising...