Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Selasa, 11 Mac 2014

Ragam anak

Rasa cam baru kejap je beranak. Pejam celik pejam celik tengok dia dah besar. Dulu tau minum susu pastu kenyang tido. Senang kot masa tu urus kan dia.

Pastu dah pandai senyum senyum tawe tawr bile agah. Pastu boleh menerap. Pastu tak pandai tebalik kan badan ble dah mnerap. Pastu pandai meyusur ke blakang. Ingatkan ke depan. Pastu skang dah boleh terbalik dan buat bulatan. Tapi myusur ke depan tu agak sikit.. Pling byak myusur ke blkang.

Pastu skang ni dah xreti dok diam. Lagi pulak bile dlm kereta. Kalo aku pgg kompem aku skali bepeloh kot. Sbb dia berpusing sane sini. Pastu nak pegang macam macam.

Anak aku kann anto kt pengasuh bile pagi jet anta msti die ngelakkan bdn xnk org pengasuh amik dia. Pastu buat muka seposen jer. Bila balik petang jempot dia ha telompat lompat nampak aku. Bila dah amik dia sape sape mntak die mgelak.

Eii mcm cepat sgt dia membesar. Xpuas nk main ngn die masa kekecik kot haha. Almaklomlah makkau ni kje swasta jadikknya ct besalin tehad 2bln sahajo.

Ehh tadi main agah ngn dia kmain mjerit jerit dia. Papa dia xda g men bdminton jadiknya kami bedua sajo kt umah ni. Ni anak dah lolap. Jap g ngan aku aku pon lolap..

Esok nak bawak nafizfarhan g enjet nam bulan. Eii kejap je dah nam bulan.. Eiiii gase cm baru jerr.. Cepatt sangatt lahhh..

Buat anakku muhammad nafiz farhab bin anuar. Semoga menjadi anak yg soleh ya sayang. Dan semoga sehat slalu dan diberkati Allah. . Key lah takat ni je. Sebab uminya nak mlayan perasaan jp.

Petang td masak telo dadar ngn lemak tauhu campu taugeh..

Sekiannn......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

Collaboration request

Hi there How would you like to earn a 35% commission for each sale for life by selling SEO services Every website owner requires the ...