TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 11 November 2014

Membebel jap

Sape yg tau isu semasa die taulah. Klo xtau baca jelah. Buat paham sudey haha. Skang ni heboh lah pasal cukai kan yg akn dlaksanakan taun depan.

Cukai yg de kebaikan dan keburukan. Kebaikan kpd kerajaan/ pembekal dan keburukan aku gasa kepada pengguna. Tu bagi pendapat aku jelah tpulang pd pendpt memsg. Ni bukan nk cite politik sgt pon. Ni aku nk cite seten manusia ni.

Skg ni dlm wasap pon banyak yg send pasal cukai tu kan. So ade yg berkongsi kt group. Tp ade seten manusia ni xle trime. Tetibe nk hangin semcm. Eh ko dh mgape kan.?? Aku bukan kisah ko nk amik port ke x. Tapi tetibe je ko plk nk hangin. Xde nk tuju kpd sesapa pun. Just nk kongsi. Alih alih ko nk left dr group. Sndiri yg cakap sendiri terasa dan blah. Org len xde kisah pon ko pnye pdapat tu.

Memsing ade pendapat memsg kan. Tepulang lah. Dah besor pjg pon kan. Boleb pikir jgn nak emo sgt deyyy..

K bhaiii..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...