TABUNG EMAS

MAI JENGUK

Selasa, 28 April 2015

DIAN'z VITAMIN sgt istimewa dalam menyelesaikan masalah kulit?


Kenapa DIAN'z VITAMIN sgt istimewa dalam menyelesaikan masalah kulit?


DIAN'z VITAMIN





Kenapa DIAN'z VITAMIN sgt istimewa dalam menyelesaikan masalah kulit?
 Sebiji vitamin ada 6000mg,sehari makan 2biji.

 Kandungan 6000mg: 

1000mg vitamin C dr berry - merawat jerawat,jeragat dan parut 

2000mg vitamin E dr maquiberry - lembabkan kulit, mengecilkan liang roma dan cegah kanser 

1000mg pure collagen dr ikan talapia - utk kulit lembut dan gebu 

2000mg glutathione - utk memutihkan kulit . 

1 botol (60biji) . 

CARA GUNA :

1biji pagi dan 1biji malam selepas makan.

Tablet boleh di hisap atau di telan. . 

PROMOSI DIAN'z VITAMIN RM80.00 free postage (60biji) 

* free postage (SM) +RM5 (SS) * jimat RM6.00 dari harga asal.

berminat boleh whataps 0172937142 



Feedback customer yang dah menggunakan DIAN'z VITAMIN 

Kesan Chicken pop


Customer kat atas ni baru lepas kena chicken pop ya. Hasil makan Dian'z Vitamin dalam masa 3 minggu Alhamdulillah tengok parut kat muka tu makin bersih .


Hilang Parut Wajah


Dainz Vitamin ni sesuai utk wanita dan lelaki juga. Bukan takat wanita je boleh gunakan ni. Lelaki pon boleh. Tengok feecback kat atas tu ya sayang semua.





whatapps 0172937142




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudi sudi lah komen...

NUFFNANG

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now!

Lazada Online Revolution Blogger Contest live now! Lazada adalah laman membeli belah yang mudah untuk kita.  Tak perlu bersusah pay...