TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Isnin, 14 September 2015

parut KAYAP PUN BOLEH PULIH DENGAN SAKURA MASK

Nahhh kita tepek testimoni pasal sakura mask.. kayap pun boleh ya..
power tak sakura mask????



kalau parut kayap boleh pulih inikan parut luka mesti boleh pulihkan kan kan..
Malah bukan parut luka saja banyak kelebihan nya okey..
mai cepattt pm kita
0172937142

Baca sikit pasal sakura mask ni ya 

Sakura Mask adalah gel pelbagai fungsi kerana ianya mengandungi Sakura Plan Extract  dan Snail Extract yang terkenal dengan fungsi melembap, anti-penuaan, mencerahkan, dan juga mempunyai ciri-ciri anti-radang. Beberapa ekstrak tumbuhan juga ditambah untuk hasil yang lebih optimum.

 Fungsi dan Kebaikan Sakura Mask by Seqy Beauty
1. Sesuai untuk semua jenis kulit.
2. Menyegar serta melembapkan kulit.
3. Mengurangkan bekas jerawat
4. Mengecilkan pori-pori 
5. Mencerah dan menghaluskan kulit wajah
6. Membantu re-generasi kulit
7. Mengurang dan mencegah kedutan pada wajah
8. Mengeringkan jerawat
9. Mengurangkan kemerahan dan ruam pada kulit
10. Boleh digunakan untuk kulit terbakar
11. Kaya dengan vitamin B
12. Mengurangkan selulit
13. Menghilangkan flek hitam pada wajah
14. Memperbaiki kulit secara keseluruhan
15. Merangsang pembentukan kolagen
16. Anti-penuaan, anti-radang, anti-septik, anti-fungal
Ingredients :
  
Aqua, Carbormer, Extract Sakura Plant, Snail Secretion Filtrate, Chamornilla Recutita (Matricia) Flower Extract, Sodium PCS, Glycerin, Propylene Glycol, Allantoin, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, 1,2-Hexanediol, Chlorhenesin
Cara Penggunaan :
 
 
 
1. Sapu secara merata di seluruh wajah dan leher (15-20minit). Bilas.
(boleh digunakan pagi atau malam)
atau
2. Sebelum tidur, sapu secara merata dan bilas pada keesokkan pagi.
*Boleh digunakan setiap hari.
*Jika anda memakai krim malam, boleh menggunakan Sakura Mask 2 atau 3 kali seminggu.

wasap 0172937142





MUKA CANTIK TAPIII KETIAK KARAT

NANO NANO KETIAK




 fungsi nano :
 
Dianz Nano Lightner Cream merupakan krim untuk memutih 
dan mencerahkan bahagian-bahagian sulit yang berdaki dan hitam, 
Ianya sangat berkesan bagi anda yang  dibelenggu dengan masalah 
kesan hitam di ketiak dan hitam di celah peha.
Walaupun kedudukannya sulit dan tersembunyi tetapi kesan 
gelap ini mencacatkan penampilan dan membuatkan wanita 
berasa rendah diri terutama bagi golongan yang gemar 
mengenakan pakaian tidak berlengan.




[ PEREMPUAN MUKA CANTIK , KETIAK BELUM TENTU PUTIH ]
adakah ini fakta ? putihkan celah yang hitam lbeh penting dri kulit yang jerawat. tgk diri anda sendiri.. muka cantik .kulit halus dan gebu2. hari2 sapu skin care.. hari2 ambil supplement tapi ketiak ?
jemmmmmmmmmm !
betul ke takkk ? selesaikan masalah utama wanita !
malu kat suami.. malu kt bakal suami
tak kan nak tayang yang gelap2 tu kt suami ?

🏻ADA KKM !! 😍😍 testimoni keberkesanan produk dah berlambak !!
berapa harga ??
😅BUKAN RM100. 😅 bukan rm50
🏻👉 RM35.00 sahaja 👈👈

😱😱 order sekarang
jangan la biar aset anda berdakiii .. 

boleh follow my instagram / wasap 0172937142






2 Tahun Sudah Anakku

Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana telah meminjam kami suami isteri harta yg sangat sangat bernilai. Seorang anak yang baik, manja, bijak sangat. Semoga Allah memelihara mu dan kesihatanmu wahai anakku.
Muhammad Nafiz Farhan Bin Anuar dilahirkan pada 14-09-2013 kini 14-09-2015. Genap sudah 2 tahun anakku.  




Semoga anakku umi dan papa berjaya didunia dan akhirat. Menjadi anak yg soleh, bijak pandai, beriman dan berakhlak mulia.
Dalam seusia 2 tahun ni mmg senang nak jaga awak ni tau nafiz. Paling senang umi rasa, tp lasak tu biasa lah kan, sbb anak lelaki. Lasak usah cakap lah kalau dapat terlepas main tanah sehari suntuk pun boleh je. 
Belum kesempatan nak potong kek lagi utk awk. InsyaAllah ada rezki lebih kita potong kek ya anakku. 
Awak lah penyeri rumah tangga umi dan papa.  Bila balik kerja penat sangat tengok awak terus lapang dada gembira. 

HAPPY BIRTHDAY SAYANG ANAK UMI DAN PAPA
NAFIZ FARHAN 2 YEAR.


RAMADHAN 2019

Ramadhan ke-2   Alhamdulillah masih menikmati ramadhan untuk tahun ini, semoga dengan kedatangan ramadhan tahun ini membolehkan kita le...