TABUNG EMAS

Halaman

MAI JENGUK

FOLLOWER

Isnin, 14 September 2015

parut KAYAP PUN BOLEH PULIH DENGAN SAKURA MASK

Nahhh kita tepek testimoni pasal sakura mask.. kayap pun boleh ya..
power tak sakura mask????



kalau parut kayap boleh pulih inikan parut luka mesti boleh pulihkan kan kan..
Malah bukan parut luka saja banyak kelebihan nya okey..
mai cepattt pm kita
0172937142

Baca sikit pasal sakura mask ni ya 

Sakura Mask adalah gel pelbagai fungsi kerana ianya mengandungi Sakura Plan Extract  dan Snail Extract yang terkenal dengan fungsi melembap, anti-penuaan, mencerahkan, dan juga mempunyai ciri-ciri anti-radang. Beberapa ekstrak tumbuhan juga ditambah untuk hasil yang lebih optimum.

 Fungsi dan Kebaikan Sakura Mask by Seqy Beauty
1. Sesuai untuk semua jenis kulit.
2. Menyegar serta melembapkan kulit.
3. Mengurangkan bekas jerawat
4. Mengecilkan pori-pori 
5. Mencerah dan menghaluskan kulit wajah
6. Membantu re-generasi kulit
7. Mengurang dan mencegah kedutan pada wajah
8. Mengeringkan jerawat
9. Mengurangkan kemerahan dan ruam pada kulit
10. Boleh digunakan untuk kulit terbakar
11. Kaya dengan vitamin B
12. Mengurangkan selulit
13. Menghilangkan flek hitam pada wajah
14. Memperbaiki kulit secara keseluruhan
15. Merangsang pembentukan kolagen
16. Anti-penuaan, anti-radang, anti-septik, anti-fungal
Ingredients :
  
Aqua, Carbormer, Extract Sakura Plant, Snail Secretion Filtrate, Chamornilla Recutita (Matricia) Flower Extract, Sodium PCS, Glycerin, Propylene Glycol, Allantoin, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, 1,2-Hexanediol, Chlorhenesin
Cara Penggunaan :
 
 
 
1. Sapu secara merata di seluruh wajah dan leher (15-20minit). Bilas.
(boleh digunakan pagi atau malam)
atau
2. Sebelum tidur, sapu secara merata dan bilas pada keesokkan pagi.
*Boleh digunakan setiap hari.
*Jika anda memakai krim malam, boleh menggunakan Sakura Mask 2 atau 3 kali seminggu.

wasap 0172937142





2 Tahun Sudah Anakku

Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana telah meminjam kami suami isteri harta yg sangat sangat bernilai. Seorang anak yang baik, manja, bijak sangat. Semoga Allah memelihara mu dan kesihatanmu wahai anakku.
Muhammad Nafiz Farhan Bin Anuar dilahirkan pada 14-09-2013 kini 14-09-2015. Genap sudah 2 tahun anakku.  




Semoga anakku umi dan papa berjaya didunia dan akhirat. Menjadi anak yg soleh, bijak pandai, beriman dan berakhlak mulia.
Dalam seusia 2 tahun ni mmg senang nak jaga awak ni tau nafiz. Paling senang umi rasa, tp lasak tu biasa lah kan, sbb anak lelaki. Lasak usah cakap lah kalau dapat terlepas main tanah sehari suntuk pun boleh je. 
Belum kesempatan nak potong kek lagi utk awk. InsyaAllah ada rezki lebih kita potong kek ya anakku. 
Awak lah penyeri rumah tangga umi dan papa.  Bila balik kerja penat sangat tengok awak terus lapang dada gembira. 

HAPPY BIRTHDAY SAYANG ANAK UMI DAN PAPA
NAFIZ FARHAN 2 YEAR.


MELAKA RIVER CRUISE

Dah survey kemana untuk cuti sekolah hujung tahun ni ke belum ? Untuk korang yang datang nak melawat Melaka boleh lah survey dar...